Det där med sol...

ALLA ANDRA smörjer in sig med svart på en kvart / laffen taffen / Latschenkiefer-creme Jag smörjer in mig med solskyddsfaktor 33 i hela ansiktet. Varför är det då jag som ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig? VAVAVAVVAVAVA? Kan nån svara på det. Nog för att det är snyggt at vara brun, men inte bara i ansiktet och definitivt inte när man har en 2 cm tjock vit rand nedanför hårfästet efter hjälm oc pannband. Som vi brukar säga: INTE OKEJ!
Nu ska jag ta en dusch. Kanske går det att peela bort brännan? Den som lever får se!

Nej jag ville bara beklaga mig eftersom jag är ensam här i Älgen 24. Tyckte att det här kunde vara rätt forum.

Pusspåer från Josefin aka negeransiktet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0