DK ?

Så kom søskende Pind til DK, hem. Virkelig kunstig känsel! Kan ikke 100% være glad og nojd for at være hemme.
Apotekerne savnes her.
Var herligt at være i karlstad med Josefin og Anna! Er jeg glad for vi gjorde - bowl and fun!
Mysigt at se både joses og annabananas hus, äte våfler og få allergi, herlig kat( maja) du har Anna:P
Det gik bra at köre hele vägen til malmø, hvor vi just hinnede at komme i nordea inden de stengede. Vi fik forlænget vores konto 1 år!!!!!!! Så er den klar til næste sæson - jubiii!
Vi fik shoppet sko - Lasse købte nogle snygge blå nike sko og jeg købte hvide converse! Nice

Sen körte vi hem og jeg sprang og hilsede på Maria så snart vi var hemma, sen ätede vi med mamma og pratede til sent på kvallen.


Vi har pakket bilen ud i dag, det var helt galen, der kunne inte være en vaske mere!
Sen har vi handlet, gjort mat og så kom min kompis Maria.

Nu vil jeg snart gå og lägge mig. Skal til Odense og fika og kanske shoppe lidt med Maria:)
Lasse skal tidligt op og med toget til Grums, ush, vill gerne med, men orker inte hele den vej just nu igen, forlåt Anna!
Sov gott min käre elskede svenskere!!! Savner jer og jeg känner mig blöd på kinnen, nu måste jeg slutta gråta!

PUSSS OG KÄRLEK fra Dansken <3

NICE SKATEBOARD FILM!!!!!!!! DIPLOM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0