Grums 26/4

Jag och Lasse sitter i soffan med en varsin dator. Ganska nördigt. Ganska mysigt. Förut var det Big Bang Theory på Tvn. Då blev jag jätteglad. Lasse skrattade åt mig. Lite oschysst ändå.
Sen ska vi åka in till stan. Och köpa strängar så Lasse får fixa vår gitarr som inte varit användningsbar på ja.. den har nog aldrig gått att spela på faktiskt. Lycka till Lasse säger jag bara!
Jag är hungrig också. Specialkost för mig gäller i en månad. Vitt bröd med blåbär till frukost. Potatismos till lunch. Det mamma lagat mosat i en mixer till kvällsmat. Ska inte dricka kaffe och minska laktosintaget. Sen har vi ju mediciner också. Pulver. Gott. verkligen.
PUSSSSSS på familjen
Anna & Lasse



Ida är vårt kärleksbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0