Grums 27/4

Snart säger jag hejdå. Har packat idag. Eller ikväll. När mamma kom hem och tog tag i mig. Innan sov jag. 3 timmar faktiskt. Efter att ha sagt hejdå till dansken. Då blev jag trött på't och somnade.

Nu är det iaf packat. En STOR väska med massa skit i. En mindre väska med lite mera skit i och en matlåda. Sen två små väskor till som ska med till Uppsala med det som inte ska med till Italien (läs: alla b-kläder och trasiga strumpor). Yäy! Nu är det bara att fara och jag är faktiskt lite rädd. Lilla Anna ute i stora vida världen. Jag ser måttligt mycket fram till att så många som möjligt kommer och hälsar på. Jag klarar mig inte utan familjen. <3

EMMA! Vad håller du på med nu egentligen? Jag skulle inte ha något emot en bild på dig när du äter banan. Det är okej =)


Kärlek
 Annabanana




Här finns antagligen den godaste fikan i hela världen. I Pisa. Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0