MOT SOLEN OCH EN JÄMNARE BRÄNNA

Nu om bara en timme bär det av till Stockholm för att övernatta där. Planet mot Portugal och Albufeira lyfter 06.15 imorgonbitti så jag är ändå tacksam att vi bor på hotell över natten. Dock reser jag tillsammans med sju för mig helt okända människor. gulp. kul. Kommer nog bli en trevlig bilresa dit. Making conversation. Vädret. Hundar. Te? Majs. Kanske att jag styr upp någon lek. Sånt är jag bra på. Och så kan jag försöka vara ödmjuk och låta dem vinna för att göra ett bra första intryck. Man behöver ju inte visa sin hemska tävlingsskalle första gången lixom. Kan spara det till hemresan, då jävlar. Jag har lite resfeber. Hatar den här väntan vill bara spola fram tills jag landar imorgon. Nu är det bara en sjukt lång väntan där jag hinner kolla hundra gånger om jag har passet med mig och jag hinner tänka efter två miljoner gånger om jag glömt något annat väsentligt. Varför är jag så sjåpig? Anna ska lixom vara borta i två månader och jag en vecka och hon är rena rama lättmjölken i jämförelse med mig. I alla fall på ytan.
Förövrigt spela Hoffmaestro på Nöjesfabriken i Karlstad ikväll. Hela Karlstad och minst halva Branäs ska tydligen dit. KUL. Vad gör ni mina fina denna valborgsafton? Firar man det i Danmark?
NEJ, PÅ MED SOLGLASÖGONEN SÅ DRAR VI. HÖRS SNART PEEEPS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0