rabarberpaj och kofläckar!



Igår gjorde jag rabarberpaj på trädgårdens första rabarber!
gottgottigottgott alltså! (;

När jag gjorde smeten/degen/pajtjosanen så tog jag fram
våra skålar som vi brukar göra sånt shit i å då upptäckte
jag hur galet lik bunkarna var våra kovästar!

VILKET GÄNG ÄR BÄSTA GÄNGET?
KOOGÄNGET!
muuu (;

I vilket fall som helst så tänkte jag på er alla då.
å jag saknar er.
jag hade glömt bort hur det är att gå och lägga sig
när man inte är fysiskt trött och utmattad.
å jag hade glömt bort hur det var att sova i en 120 säng
ensam!  Ja, för wictor och jag sover inte tillsamman längre.
men jag antar att det är bra,
måste ändå vänja mig av med honom.
han bara överger lilla mig.. nej, det är bara jag som ser det så!

Ni kanske får smaka rabarberpaj med vaniljsås när ni kommer ner!
puss på hakan ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0