ansiktsmask


selfwarming mask .. ni vet när man rodnar och det känns som att hela
huvudet ska explodera av värme.. ungefär så kändes det att lägga på
denna underbara selfwarming mask.. för er som inte testat, TESTA!
ja, gäller även er killar.. :D
Det ser mest ut som att en rosa minigris kletat av sig massa färg på mig,
eller som att jag tappat ansiktet i en rosa färgburk eller
som att jag har brännt mig ganska ordentligt, men det är bara en vanlig
ansiktsmask. jag bestämde mig nämligen för att ta hand om min hy lite.
jag ska sluta äta godis också.. jag har massor av blemor i hyn och jag är
säker på av att det kommer från allt mitt godisätande.
det lär inte bli lätt att sluta heller eftersom att jag är tillsammmans med
världens största gottegris. åeh. jobbing, springa kanske?
magen putar lite för mycket på alla håll och kanter.
å inte är det för att jag är gravid, nejnej.. det är för att jag
äter så förbannt mycket kakor, pajer, godis och glass...
det finns faktiskt inga ursäkter längre. ta tag i mitt sötsockerberoende!

Anna, gravida 20åringar ska inte sätta stress på oss?
våran biologiska klocka tickar helt normal och
det kommer att komma en dag (om sådär 5-10 år?) 
då vi också vill bli gravida. då kan vi skratta oss lyckliga
över att vi har utbildning och klarar av småbarnsåren rent ekonomiskt.
då kommer de stackare som sitter med barn på mellan 5 och tio år
och utan utbildning avundas oss! HA.

nej, åter till mitt varma ansikte!

puss på hakan ;**


/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0