lite pinsamt...

Idag jobbade jag...
och vem om inte Emma Igelström sitter och äter
K-gränds dagens ute på K-gränds servering?
Caroline, kollega och chef, får en känsla av att denna blonda kvinna
är bekant och går fram till henne där hon sitter och äter och frågar
"har vi träffats innan eller så, för jag känner igen dig jättemycket"
Emma svarar något i stil med "nä, nej.. det tror jag inte" 
Jag serverar min syster och min pappa deras mat,
då säger Catti till mig att Emma Igelström sitter på uteserveringen,
jag tittar och noterar.. går in till Pär och talar om för honom
vad min syster precis upplyste mig om.
"Jasså, det är Emma Igelström" 
Sen småskrattar han och berättar om vad Caroline hade gjort. 
När Caroline kommer in i köket igen ropar jag på henne
för att tala om vem kvinnan var. 
Hon viker sig dubbel och säger "NEJ VAD PINSAMT"
När hon inser vem det är och vad hon har sagt till henne.
"fan vad pinsamt, det här var nog det pinsammaste jag varit med om
någonsin.. VAD PINSAMT"
Caroline gick i princip resten av dagen och grävde ner sig i sin pinsamhet.
Det var ganska roligt faktiskt..
Helsingborg är inte helt ointressant, här händer både det ena och det andra.
puss på rumpan allihopa!  ;*



Emma Igelström
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0