uppdatera mig,

jag är nyfiken på hur ni har det!
LOUISE, har du börjar höjskole än?
hur är det, hur känns det?
Annapanna, har du flyttat till uppsala än?
när börjar du skolan, nervöst?
Philip, underbara människa, hur går det för dig?
Mycket med bandyn, nervöst inför skolstarten?
LasseLarsPind, vad gör du?!
flyttar du också till uppsala snart (; ?
Josefiiin-fin-fin, jobbar du.. eller tränar du mest?
Funderat något mer på poliiisutbildning? 

Wictor åker i alla fall till Norge snart.
Då blir jag kvar hemma i några ensamma veckor.
allt som återstår att göra är jobba, några strödagar i veckan.

Jag saknar er!!
Jag saknar er JÄTTEMYCKET!

Det är dummt att vi inte bor närmre,
det är dummt att vi inte skypar eller
ringer varandra oftare!

Jag älskar er,
med hela mitt hjärta älskar jag er!

många blöta kindpussar

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0