Uppsala, 29 augusti

Nu. Är det söndag. Äntligen blir man lite ledig och kan sova ut på riktigt. Ska förstås träffa klassen klockan 15, men det är ju hela 2,5 timme kvar. Lyx!

Den här första veckan i Uppsala har varit hektisk. Fruktansvärt rolig, men hektisk. En timmes fri tid om dagen, vissa dagar. En dag var jag på skolans område från 9.00 - 1.00.

Teknologernas nollning här i uppsala är speciell. Fruktansvärt genomtänkt och väldigt rolig. Det går inte så mycket ut på förnedring utan mer på lärande. Man är en ensam liten själ som ska läras. Vi har redan haft kräftskiva, klassfest med sittning och igår kväll var det Alla kräftans luciaween på Göteborgs nation. Jag var utklädd till Pepparkaka.

Har hamnat i en bra klass. Tror jag. Visar sig väl snart vad alla går för snart. STS-programmet aka Fika-programmet är något slöare än de andra. Menmen, STSarna - är dom bästa festarna. Så roligt kommer vi ha.

Hoppas det är bra med er andra och at ni fortfarande läser bloggen. Jag är lite dålig på att uppdatera. Men Sophie: Jag ska bli lika bra som dig. Vad gör vi? NU KÖR VI!!! :D


Saknar er allihop. Ni anar inte vad kul jag tyckte att det var att allt kändes precis som vanligt i Glava. Tror vi alltid kommer kunna ha lika kul oavsett hur lång tid det går mellan besöken. Och alla är ALLTID varmt välkomna till Uppsala. Kan erbjuda plats i ett trångt studentrum. Mysigt värre!

Älskar er och saknar er.
<3
Annabanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0