1 december 2010

Ni är ju int ens inne och tittat till bloggen nuförtiden.
jag har tittat på vår statistik och en av läsarna är jag själv,
vem är den andra?  å varför inte slänga in i en rad?

Branäs närmar sig.. alla kommer väl upp någon gång under vintern?
Kanske kan man tänka sig en liten rad om när man tänker sig hälsa på?
Hade varit ganska roligt om ni gjort det så man kanske kan försöka
fjäska sig till ett lite bättre schema de dagarna, kanske begära en eftermiddag
ledigt så man har möjlighet att umgås lite!

annars lever ni antar jag?
Pratade lite i telefon med  vår älskade åtvidabergare,
det var ett trevligt samtal tycker jag :)

puss på er!



/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0