17 juli, grums

Det är jag som är husmor. Hej!

Bakar gör jag. Så vi har lite gott bröd att sätta i oss till helgen. Ajusde, det är till er jag bakar. =)

Har börjat planera nästa helg nu. Handlingslista på g. Musik som laddas ner. Iiiiii! Jag tycker det är så kul att ni kommer. :D

Firade semester igår tillsammans med fröken schyllander. Blev en mycket, mycket bra kväll och eftermiddag tycker jag. Efter att jag hamnat fel med bussen (som jag åkt med minst 1000 ggr, hur kan jag hamna fel!?) men sen hamnat rätt tack vare en räddande Josefin med bil så tog vi oss en löprunda på skutberget. Något längre än vanligt, något jobbigare. När vi skulle hoppa i plurret mötte vi inte bara en grupp kompisar utan två. De ensa skulle bada de andra skulle spela volleyboll. Så vi badade och spelade volleyboll. Ett set blev tio och vi blev hungriga. Josefins kök och varma mackor fick bli räddningen. Underbart gott vare jossa! Bra jobb. ;)

Nu sitter jag och önskar att det ska sluta regna. Ska in till Karlstad och träffa gymnasiekompisar. Alltid roligare när det är sol. Menmen, tror vi kan ro oss ändå. :)

Det är bra att du skriver Sophie. Fortsätt med det. Älskar att läsa det du skriver. :) Puss på dig!

Puss på er! ¨

<3 Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0