29 f***ing grader i poolen!

hallojsan!
 
tänkte bara säga det ifall någon har missat det. men det är jävligt varmt ute! bara så att ni vet :)

ursäkta språket i rubriken men jag tyckte att jag skulle klargöra att det är f***ing varmt!

en liten uppdatering från åtvidabergen... var på cypern förra veckan med några kompisar. spenderade en hel dag på en bautastort vattenland :) kände mig som en 9-åring igen :)

imorgon börjar jag på posten, tror att jag ska göra som duktiga josefin och köra runt på landet i en högerstyrd!? postbil (men är inte helt säker på det) tror att det ska gå bra ändå.

hoppas att folket är laddade för glava!

puss på er

// philip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0