Liv...

När man läser bloggen verkar det helt klart
som att jag är den av oss bloggare till denna
gemensamma blogg som har minst till liv.
Ni andra måste ha skadat mycket att göra
eftersom att bloggen nästan likar min egen
http://hoppsantjejen.blogg.se
Men vad gör det?
ingenting egenligen.

I morgon börjar Helsingborgsfestivalen.
Det ska faktiskt bli lite roligt.
Dock får jag se om man springer på så
många kända ansikten eller om jag mest
får hålla mig till min underbara pojkvän.
Hur det än blir så blir det bra, för
det har jag bestämt nu!

I morgon ska jag klippa mig,
uppdaterar med bild. 
Hoppas verkligen på lite förändring ..
är något trött på min nuvarande frissyr. 
Har haft den påtok för läänge. 

So long, suckers!   ;*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0