MITT I NATUREN

Jag måste bara berätta en helt sjuk upplevelse jag var med om igår. Jag skulle skjutsa hem en kompis som bor ute i skogen och på vägen hem till henne får jag plötsligt syn på ett par lysande ögon längre fram på vägen (det var mörkt ute). När vi kom närmare upptäcker vi fler par ögon och så inser vi att vi befinner oss mitt i en flock med rävungar. Det roliga var att de (fyra stycken var de) var totalt orädda för oss och bilen så vi kom hur nära som helst. De var verkligen helt sjukt söta och sprang omkring och lekte och hoppade. Vi stod och bara tittade på dem hur länge som helst och gick ur bilen men vi vågade inte klappa dem. Som tur var syntes ingen räv mamma till ;)
Så kan det gå i värmlandsskogarna. Haha. Fett värt inlägg, jag antar att ni inte tycker att det är lika coolt som jag med tanke på att ni tog det rätt lugnt när vi såg älgar i Branäs. Jag tycker i alla fall att det är sjukt häftigt!
puss till er!
Josefin

Kommentarer
Postat av: sophie

det var nog bra tänkt att inte klappa, mamman hade nog inte accepterat dem om de luktade människa :(

2010-07-07 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0