påväg...

nu tor jag att de flesta av er har gett sig iväg
för att ta sig till glava.
Kanske att någon tillochmed redan är där?
Själv har man inte ens börjat packa,
men vad är väl obetydliga materiella saker
när man ska få umgås med världens finaste människor?
Det ska bli så grymt jävla härligt att få träffas igen,
måste faktiskt säga att det ska bli speciellt roligt
att få träffa anna, eftersom att det är henne
det var längst tid sedan jag träffade!
Wictor åkte till jobbet klockan halv tre idag
och i värsta fall kan vi inte åka från helsingborg
förän klockan nio på kvällen...
dock säger wictor att han kan sluta tidigare å
jag hoppas verkligen att han kan det.
Beroende på hur trött han blir så får jag köra sista biten,
men jag kan faktiskt köra bil.. ja, det kan jag!  (;
Anna, jag måste erkänna att det var en kortfattad vägbeskrivning,
men jag greppade den knappt alls..
så, förvänta dig ett nattligt samtal från förvirrad Sophie.
Kanske min man kan lösa det, vi får se helt enkelt.
Idag har jag varit på systemet,
så nu går det i alla fall ingen nöd på mig.
Blev billigt och bra, handlade för 145kr men hade
100 kr presentkort så fick bara betala 45kr, naajs!
NEEJ, om man skulle ta och packa ihop sig å lägga sig å vila lite
så att jag orkar med vår nattliga bilfärd.
förresten, jag och wictor hade sex månader igår..
det är fint. anna och jag hade väldig tur i Branäs.
Tänk att få hitta sig sin prins,
puss på er!
nu ses vi snaaart!!!  ;*


/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0