regeringen

Det är någon slags högre makt som inte vill att jag ska kunna röra på mig. Har sen jag varit 12 år haft härliga problem med mina knän. Det har jag ju lärt mig att leva med. Bara en och annan simträning som slutat med lite haltande, ingen fara.

Men nu är det såhär. Antingen håller jag på att bli gammal eller så har jag en elak förtrollning över mig för på det senaste har jag även börjat få ont i mina smalben. Efter varje gång jag springer så gör det bara härligt ont. Dock är det lite konstigt för det är bara på ett enda ställe i smalbenet?! Och igår knäppte det till i min fot så det började göra ont. Ignorerade det som vanligt, men tänk om det kommer tillbaka?! Jag vill bara att det inte ska göra ont. ffs!

Tror dessutom att det inte är josefin som lagt denna förtrollning på mig. Vi är nämnligen på samma sida den här gången. Tränar järnet för att vara i form till multisportutmningen 2010.


Ja, han gjorde det. Sov jätteskönt gjorde jag. Apropå att vara elak, och blek.. :)


Hur elak han än må se ut att vara så saknas han. <3

KRAM till er allihop
anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0