TACK OCH BOCK!

HEJ HEJ mina kära familjemedlemmar :) Vill passa på och tacka för senast, det var minst sagt väldigt mysigt! Det känns så bra att vi kan vara ifrån varandra så länge men ändå kunna ha det så bra när vi ses, det är som om vi aldrig varit ifrån varandra. Det bäddar för fler sådana här mysiga träffar tycker jag :)

Precis som Louise är jag inne och läser varje dag i stort sett men är bäldigt dålig på att uppdatera.... ooops. Skärpning!

Här hemma för mig är det mest  bara jobb som gäller. Fotbollen har dragit igång igen också så dagarna går i ett svep. I helgen åker jag dock till min mysiga stuga på Torsö utanför Mariestad. Kanske är det där vi styr grillskivan nästa år?

Ha det nu så bra mina fina vänner, jag saknar er redan en massa.
Kramar i massor från Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0