Värme och jordgubbar

Nu när solen ÄNTLIGEN har tittat fram och
värmen har kommit hit så börjar
det hända saker i jordgubbslandet!
Plockade precis ett gäng riktigt stora
och röda jordgubbar.. inte helt fel måste jag säga!

Wictor åkte hem till sig idag,
efter sådär 17 nätter tillsammans i min säng.
det lär ju bli LITE tomt ikväll alltså.
Nu sitter jag och väntar på att en kompis
ska komma hit.
Vi ska dricka flädersaft, äta jordgubbar och annannas.
Flädersaft som jag själv har gjort..
med assisatans från världens bästa pojkvän!
Ni skulle sett så fina citronskivor han lyckades göra..
han var ju inte dåligt stolt över det!

Det närmar sig Glava,
hur går det med tält och allt?
Annapanna - skriv en packlista till mig!?  :D

puss och kram,

/sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0