att vara lycklig



vi grillade och åt jättegott, wictor grillade och jag gjorde marinad och pastasallad!
vi satt och drack rosévin och spelade  "hur fan visste du det?!"
vi spelade kubb.
jag och wictor vann mot catti och maria, två gånger!  

jag har haft två riktigt härliga kvällar med wictor!
Igår blev jag så förvånad och glad när han plötsligt var jättefin
att jag till och med började gråta lite.

Idag kommer min mormor och morfar hit,
därför är jag uppe och gör rabarberpaj medan alla andra sussar sött.
Ska ta fram dammsugaren och dammsuga lite..
å när jag har DAMMSUGIT (philip) ska jag gå upp och pussa lite på wictor.

FÖRRESTEN!  Kärlekens gud? kärleksguden.. PHILIP!
jag och wictor tittade på bröllopet (kronprinsessans) igår och rätt vad det är så
börjar prästen att prata om kärlekens gud..
Det är fan inte illa alltså, Philip nämndes på vårt kungliga bröllop.
vad ska man säga, grattis Philip ;)

Jag som bara skulle skriva kort!

Hoppas ni har det bra allihopa,
Anna kommer väl hem i dagarna?
Hoppas resan går bra och att det inte är allt för
jobbigt att komma hem till kalla sverige igen :)

JAG ÄLSKAR ER!
puss på munnen ;* 


/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0