Fa caldissimo!

Här är det varmt. Går runt och är konstant svettig. Inte van vid detta. Skulle inte ha något emot att vara van vid detta. Det har ju ändå sin charm. Förutom de tre dagliga duscharna. Klarar mig utan att vara van vid dom.

Gjorde test idag. Ottimo! Hade fel på ett ord. Sono contenta. Antonella verkade nästan förvånad. Pöh! Så nu kan jag gå upp på nivå 4 med gott samvete. Känns konstigt att jag redan ska börja med nivå fyra. Känns konstigt att det bara är två veckor kvar i Florens, tre veckor i Italien. Vill nämnligen vara kvar här. Trots att det är varmt, trots att sängen är liten och inte jättebekväm, trots att staden är fylld med äckliga amerikanska ungdomar. Om jag inte blir nöjd med Uppsala eller Göteborg eller vad det blir för stad jag ska plugga i, tänker jag söka till arkitektuniversitet här. Finns flera. Det vore fint.




NU SKA JAG ÄTA SUSHI!!!!!!

Baci e Abbraci
Annabanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0