MITT NYA INTRESSE

hejhej mina kära vänner :)


inte jag på bilden. Kan kanske bli nån gång!

Tänkte göra en Wictor och gnälla över bajs-regnet som bara öser ner här i värmland. Det är skittråkigt! Speciellt eftersom det stoppar mig från att ägna mig åt min nya favorit sysselsättning: KASTA SLÄGGA! ;) Det är faktiskt lite konstigt att jag under mina år tillsammans med Markus inte förstått hur kul det är förens nu (kan ju bero på att jag inte provat förut... kanske). Men nu är jag i alla fall lite kär. Har kastat pers tre träningar i rad nu och det nya målet är 30 meter som jag hoppas kunna slå så småningom. Inte idag dock pga det där dumma bajs-regnet. Igår var det i alla fall fint väder! Då var det student och allmän folkfest i Karlstad. SKITKUL!! Fast man längtade lite tillbaka till förra året när man själv tog studenten.

Imorgon händer det TVÅ roliga saker. 1. Allas våran Philip kärleksguden Meijer fyller systembolagsålder. GRATTIS I FÖRSKOTT. Nu är det bara jag och Anna som inte får följa med in.
2. Jag åker till stockholm för att se KISS. yääy. Lite skön gubbrock så där. Det gillar vi.

Nej nu blev det lite uppehåll i regnandet så kanske att det kan bli några kast i alla fall.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0