rastlöshet och kärlek!

fan vad härligt att få läsa om hur ni har det.
det får mig att sakna er lite extra mycket.
Tiden går så fort..
nu är det snart två månader sedan vi lämnade Branäs.
Det känns underligt..

Rastlösheten börjar ta över här hemma..
både jag och Wictor klättrar på väggarna.
Men idag har vi varit på släktrunda,
först hamnade vi hos pappawictor och sen
lite sådär spontant hamnade vi hos farfarwictor.
Sen var vi tillbaka till pappawictor och sa hej
till småbröderna.

Det har varit en mysig dag tycker jag.
Nu sitter jag ensam i min säng och Wictor ligger
nere i soffan med mamma och pappa
och tittar på fotboll. jävla fotboll.. jävla VM
sverige är ju inte ens med.. suck.

Ringde PHIIILIP idag också.
sjöng inte.. dåligt av mig.
men det var härligt att höra hans röst.

Är datumet för Glava satt?
LÄNGTAR!! 


puss på munnen ;*

/sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0