SOLFÖRBUD


Hejhejhej en herrans massa hej :) Här sitter jag inomhus och osolar. Jag har nämligen utomhusförbud eftersom det är match ikväll. Tydligen blir man dåsig och ofokuserad av att spendera för mycket tid i solen så jag sitter inne och tittar på Holland-Slovakien istället. Jag skulle mycket hellre vara ute och sola eller jobba på mitt sommarprojekt - lära mig att stå på händer!

Jag har börjat jobba nu. Värsta hard-wprking-woman är jag. Jobbar från 7.15-16 varje dag i princip. Sjukt jobbigt att gå upp tidigt, men jobbet är otippat nog riktigt roligt!! Tiden och dagarna flyger förbi. Jag har redan lyckats ha sönder en postlåda för er som undrar. Rätt åt familjen Wennberg, lådan var faktiskt felplacerad. Jag har även lyckats få mig en så kallad bbb - brev bärar bränna. Höger del av min kropp är härligt kräftröd, framförallt högerarmen som är utanför bilen i stort sett hela tiden. Ja. Jobbarkompisarna är roliga, men inget mot er mina kära Branäs-kollegor :)

Till Louise- HA DET BÄST PÅ ROSKILDE. Önskar jag var där med dig :)
Och till Wictor- Ryck upp dig! Sjuk nu? Det var la bra otajmat! Nej men. Krya på dig.
Mitt sommarprojekt. Går sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0