8 maj 2010 HBG

Igår jobbade jag och nu ska jag åka till jobb om 45 minuter.
kommer jobba halva natten..
underbart att jag börjar klockan tio i morgon!
fast, jag jobbar hellre och tjänar några kronor än
att sitta alldeles ensam på mitt rum och inte göra ett smack.

Idag har jag beställt framkallning av bilder från branäs
till mitt lilla pysselprojekt.
Ska bli mysigt att få sätta sig ner å pilla och pyssla.
Jag trivs så bra när jag får gå upp i något så att
jag glömmer bort allt runt omkring.
Sådär så att man glömmer bort att man är hungrig,
så mycket ska jag gå in för mitt pysslande och
boken ska bli den finaste boken i världen..
å i boken ska världens finaste människor omnämnas.

Fick mejl från Wictor idag.
Det gör mig glad när han skriver.
Jag har fånigt nog gjort en nedräkning.
89 dagar kvar tills han kommer hem idag..
OM han kommer hem som planerat i alla fall.

Nu blir det mat
för sen ska jag jobba.

puss på pannan ;*

/Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0