FLÅT.

Shit, jag håller med Sophie. Sjukt dålig uppdatering på den här bloggen! Finns inga ursäkter så jag sätter igång direkt och uppdaterar om livet i Karlstad =) I skrivande stund sitter jag och lyssnar på Håkan Hellströms vän med en bil vilket verkligen är en Branäs låt för mig! Varenda gång jag hör den tänker jag på dig Louise och hur du sjunger/skrålar på dansksvenska "jaaag haar loooorat maj sjalv foer manga ganger noooo". Haha.
Snart ska jag spela match mot QBIK. Det kommer bli spännande. Har jag berättat att jag börjat spela fotboll igen? Det har jag. Och det går BRA. jag är grym om jag får säga det själv ;) Så DET är kul.
Annars är det rätt dött här hemma i Karlstad, det regnar och åskar mest hela tiden. Haparanda värmen var här en dag sen drog den igen. TRIST.
Jag kom och tänka på det här klockrena citatet en unge kläckte när jag stod i Isbjörnen någon gång i början av säsongen.
JAG SKA BAJSA PÅ DITT ÖGA.
HAHAHAHA.  dagens ungdomar alltså.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0