Från Florens med kärlek

Stort grattis till dig Sophie idag! Inte längre en jobbig liten tonåring som lämnar tallriken på bordet och aldrig bäddar sängen. Nej, nu är du vuxen. Vuxen. VUXEN. Smaka på ordet.


Dock behöver du ju inte vara det om du inte vill. För nu är du ju stor nog att bestämma själv. Då kan du bestämma att du inte vill vara vuxen. Dessutom är det studentrabatt på SJ tills man är 26.

Hoppas ni får en underbar kväll i Helsingborg. Jag ska faktiskt också på födelsedagskalas. Fast på Audis chefs födelsedagskalas. Vad ger man till en främmande 31-årig man i present?! Känns lite konstigt. MENMEN. En blomma får det nog bli, som en fin liten gest.

Om jag kunde skulle jag ge dig ett slott med magiska tallrikar, dansande ljus och guldbyxor Sophie. Istället sänder jag dig en tanke. Förstår besvikelsen. Blir ju som när man fyllde fem år och önskade sig en karaokemaskin men fick en vit tallrik till servissamlingen. "Du kommer ha nytta av det när du blir äldre". Som att det skulle göra en fem-åring glad.

Ser något mycket fram emot att ni kommer imorgon Lasse, Phille och Lollo. Har städat idag så det ska vara fint och köpt en badmadrass. Tyvärr inte med huvudsyfte att flyta på på havet utan för att NÅGON ska sova på den. hehe! Vi får köra rock - sciccor - paper - lizard spock. :)




Älskar er apoteksfamiljen. Gör ont i hjärtat att jag inte är med er ikväll. <3

Skratter med karlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0