Galet

Har snott min roomies dator. Før min dator låter mig inte komma in på blogg.se. Skitbajs!

Har idag upplevt næra-døden-grejjen. I hela 50 minuter faktiskt. Næstan så jag blev lite trøtt på't på slutet. Fast nej. Jag var rædd. Jætterædd.

Før det var såhær att mina lægenhetspolare emma och audi och jag gjorde oss en utflykt till san Gimignano idag. Det var jættemysigt oh allt sådær. vi åkte buss vilket antagligen ær det smidigaste sættet att ta sig fram på hær i Italien. dock ær det så att trafiken ær galen. Jag skulle aldrig ge mig ut i en bil hær. Fy tusan nej. Men antagigen var det så att vår chauffør på vægen hem hade fruktansvært bråttom. antagligen till real madrid matchen. (inte inter-roma matchen før den var redan avgjord) iaf så kørde han HELT GALET! Har nog aldrig træffat på att en buss tar en "genvæg" før att genskjuta trafiken på de små gatorna hær i florens. Och han kørde fruktansvært fort och svængde och hade sig. INTE OKEJ!!!!! 50 minuter. 50 MINUTER. det ær lite væl længe før en næra døden upplevelse i min værld.


Glad før att jag lever iaf. Och ja jusde, nær vi kom fram typ sprang chaufføren av før att røka. Så det kanske var hans abstinensbesvær som næstan dødade oss. Kænns vært! Verkligen.

Saknar er! <3
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0