Arrrrgh.

Har insett att jag stressar. Stressar jämt. Har inte tillräckligt mycket tid. 27 timmars dygn tack. Den enda gången jag mår riktigt gött är när svetten rinner på nautilus. Annars tänker jag alltid på saker jag borde göra.

Insåg detta idag när en teknisk aktion inte gick vägen och jag skulle bli tvungen att göra om ganska många timmars arbete. Den tekniska aktionen har med Lasses födelsedagspresent att göra så jag tänker inte avslöja något. Detta gjorde mig iaf SKITFÖRBANNAD. Jag har inte tid att göra om det. Insåg att detta inte är rätt. Det borde inte vara såhär. Och det är bara en känlsa det handlar om egentligen. Känslan av att inte ha tid till allt. Tror jag har tid egentligen.

En annan sak som stör mig är antagligen att jag inte vet om detta är rätt. Känns som det är en superbra utbildning. Men vad är rätt för mig?! Jag har ingen aning...

Tänkte att det blir sånt här vi diskuterar i Branäs i Januari.

Ha en bra helg. Jag åker på semester i Danmark. Nu ska jag vila. :)


Pusssssssss <3

annabanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0