borttappad bagage

det är tre veckor sedan mitt bagage försvann.
De har fortfarande inte hört av sig och jag
börjar bli lite lätt frustrerad.
Jag har kläder i en väskan som jag gärna vill
ha med mig till Branäs... och det är ingen
längre tid innan jag beger mig till vintern.


Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray

Om först en vecka kan jag skicka in ett formulär och
kräva ersättning för mitt bagage.
Jag vill inte ha ersättning, jag vill ha min jävla väska.
Att det ska vara så svårt.
Hur jävla klantig får man lov att vara?
Jag känner mest för att bajsa SAS i ansiktet...

Wictor fyller år om fyra dagar,
än så länge har han fått en födelsedagsöverraskning i förskott!
Han fick nämligen köra Ferarri.. det verkade
som att han uppskattade min överraskning.
SÅ nu återstår bara det lilla, mina små inslagna presenter (:

Igår frågade Wictor mig om sex var allt jag hade i huvudet.
UHM... så kåt tycker jag inte att jag är!
Komunikation är ju annars rätt bra...

POZZAH!! ;*

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0