erkännande!

Jag har en sak jag måste erkänna.
Idag är första gången som jag (på kanal5play.se)
har tittat på "lite sällskap"  
eftersom att jag inte har femman på mitt rum
å det går först klockan tio så har det liksom inte blivit.
Dessutom går det samtidigt som Erik och Mackan vilket
är wictors favoritprogram ...
men idag har jag tittat och jag är redan inne på mitt fjärde avsnitt.
Det är ju svårt att inte tycka om filip och fredrik.
Skämms på mig som inte har tittat innan,
jag har ju faktiskt missat något!

Däremot kan jag rekommendera ett program
(finns på svtplay) Elvis i glada Hudik heter det.
Dom är så ENORMT söta!

jag saknar er, men snart får jag åtminstonde
träffa Anna banan, kanske också Emma och Josefin?

Wictor fyller år i morgon också, funderar
på om det är värt att gå upp alldeles för tidigt och vara
söt flickvän med paketer på sängen innan han själv ska gå upp
och iväg till jobb..


puss!!

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0