SKITBAJS

Nu är jag skyldig dig 5 spänn Lasse!

Inget bra kommer från att dricka alkohol, nu är det bevisat! Jag hade inte druckit alkohol (ordentligt) sen avslutningsfesten. Jag hade heller inte varit sjuk sen, jusste, avslutningsfesten. I helgen var det dock en annan avslutningsfest- Skattkärrs damer och herrars årliga slut-på-säsongen-nu-super-vi-skallen-av-oss-fest och ni kanske anar hur det slutade? Jag hade egentligen inte tänkt att dricka eftersom jag skulle komma sent. Min plan fungerade dock inte riktigt som jag hade tänkt mig. Istället shotades det minttu i mängder, dracks bål och drinkar till höger och vänster och vips så vart jag asfull. Det var kanske kul för stunden men nu, när jag ligger här med feber och halsont som heter duga så ångrar jag mig aningens. Alkohol dödar verkligen mitt annars helt magiska immunförsvar.

Så nu ligger jag här med min sjukdomsångest och mår dåligt... Har t.om gått så långt att jag köpt noblesse, så synd tycker jag om mig själv. Imorgon är det dessutom en väldigt viktig dag och då måste jag vara frisk. Jag ska göra en väldigt viktig sak. Jag tänker inte berätta vad, det kan jag berätta efter det är gjort och jag vet om det gick bra eller inte. ÖNSKA MIG LYCKA TILL.

Jag saknar er alla :) Puss till er!
/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0