wooooaaaa!

Äntligen! Idag har jag verkligen bara slappat. I princip första dagen på ett tag som jag bara slappat utan att behöva känna att det är något jag borde göra. Jag har förstås inte slappat hela dagen. Har varit i skolan från 8-13 och sen käkat lunch med systeryster. Men för att vara teknolog så har det varit slappt.

Dock börjar jag alltid tänka när jag slappar utan anledning. I vanliga fall tänker jag på det jag borde göra och känner lite ångest. Idag har jag tänkt på vad jag skulle vilja göra och på att jag faktiskt inte alls vet detta. Vad vill jag göra? Vad vill jag jobba som? Gav mig mer ångest.

Brukar inte vara deppad. Det är bara idag. Kan också bero på att mitt kylskåp börjar bli tomt. Och på att min rullgardin ramlat pladask på marken. Och på att jag behöver min man för att få upp den igen. Gick inte själv. Inte ens med skruvmejsel.

Ser jättemycket fram emot att få visa mitt Uppsala för Sophie och JOSEFIN (!) och förhoppningsvis Emma. :D Knappt en månd kvar nu. Bäst att jag börjar sätta upp varningsskyltar på stan. ;)


PUSSSSSSSS
/Annabanana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0