Bättre rubrik

Jag kommer denna gången vara rödgrön också. Mest av den anledningen att jag är lite dåligt insatt i de anda partierna och att de inte bryr sig om så mycket mer än miljöpolitiken. Och då kan jag nästan hålla med.

När jagblir mer insatt i min utbildning kommer jag rösta för det som gynnar infrasystemen mest. För jag har hjärntvättat mig själv genom att läsa en bok om infrastrukturens historia på några för få dagar. Jätteintressant egentligen. Men inte när man verkligenverkligen måste läsa.

Idag fick jag iaf lägga just det bakom mig. Men har istället börja läsa in mig på stormen Gudrun och Sveriges elnät. Tänkte höra med halvdanskarna hur de blev påverkade av detta? Förlorade man elen länge där ni bor? :)




PUSSSSS
annabanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0