DET ÄR EN LITEN VÄRLD.

Hejhejhej en herrans massa hej till er!

Förlåt för dålig uppdatering från min sida. Har egentligen ingen bra ursäkt förutom att jag har ett tråkigt liv där det inte händer så mycket som är värt att föra vidare svart på vitt. (Riktigt så illa är det kanske inte)

Kan ju göra en liten lista på saker som har hänt i mitt liv sen sist, så ni håller er uppdaterade lixom:
  • Jag har börjat plugga! JEPP. Idag satte jag för första gången min fot på universitetet som officiell student och det kändes... BRAAA! Oj oj vad jag har saknat att vara seriös med block, 0,7mm stift, överstrykningspennor, kalender och allt som kommer med seriöst studerande. Dock var det ett herrans tempo. Vi kastade oss direkt in i EU-rätt vilket visade sig vara ganska komplicerat. Men det ska nog lösa sig! Jag har ju motivationen!
  • JAG HAR SKAFFAT SIMS 3. Lever numer genom min sims-karaktär Anna Sims (alltså hon heter sims i efternamn). Hennes egenskaper är: Galen, god, bra på att kyssas, ambitiös och aktiv. EN riktig drömkvinna helt enkelt. Just nu håller hon dock på och avancerar på karriärsstegen inom sims-polisen så hon har inte tid att testa hur bra hon egentligen är på det där med att kyssas...
  • Jag kör postbil mest hela dagarna (förutom när jag spelar sims eller pluggar då). Min chef är ett av de största Josefin-fansen jag någonsin träffat. Han kan inte släppa mig helt enkelt! Så fort det verkar som om jag kommer bli arbetslös så ringer käre Lennart och vill att jag ska hoppa in. Jag skulle kunna tro att han snart kommer att sparka någon stackars ordinarie bara för att jag ska kunna jobba åt honom heltid. Och NEJ Jag har inte gjort något snusk-relaterat för att få honom att gilla mig så mycket. Det är helt enkelt väldigt äkta!
  • Jag spelar fotboll. Det går bra. Hade ni haft NyaWermlandsTidningen hade ni kunnat läsa exakt hur bra det faktiskt går för mig, står nämligen ofta omnämnd där för mina tokbra prestationer på plan. Jag höjs till skyarna av de värmländska journalisterna. De har tillsammans med Lennart (chefen) startat en facebookgrupp till min ära. GÅ MED!
  • Jag tofflar en del. Mer än vanligt nu när jag inte har Amanda och Anna kvar här hemma i Karlstad.
  • Jag smider storslagna planer för framtiden. Tillexempel att jag ska hälsa på i Branäs i vinter! STORSLAGET! Även att jag ska lära mig alla postnummer i hela karlstad utantill. Jag ska spela fotboll tills jag är 45 (minst) så att jag är världens coolaste mamma som lirar sönder små tjejerna i div2 (minst) och som har en killerbody. STORSLAGET! Jag ska bli rik.
Men nu när jag tillslut klarställt min lista kan jag återgå till rubriken på inlägget och den största anledningen till varför jag satte mig och skrev här till er:) Jag har haft en liknande upplevelse som jag vet Sophie berättade om för ett tag sen! Jag har träffat en av mina skidskoleelever här hemma i civilisationen och jag kände igen honom utan hjälm och overall och allt :) SÅHÄR var det. Iförrgår när jag kom skruttandes i min gula, högerstyrda bil kommer det plötsligt en liten rödhårig kille framspringandes och ska ta posten. Direkt jag såg honom så visste jag att han hette Theo men jag kunde inte riktigt placera honom i ett sammanhang! Sen när jag kört därifrån insåg jag att det var THEO! MIn bästa skidlekis elev någonsin!! Jag ville köra tillbaka och ropa HUUUUR EEE LÄÄÄÄÄGET?! Men det var det försent för såklart. Nu bara hoppas jag atthan ska vara ute och leka någon annan dag så jag kan prata med honom lite och se om han kommer ihåg mig..
Det är när man tänker på elever som Theo som jag ångrar att jag inte sökt Branäs igen... Men som sagt var, jag kommer och hälsar på er!

Ha det bra kära ni! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0