EEEH.. KOMMER FASEN INTE PÅ NÅGON BRA RUBRIK!

Vad kul att höra från dej philleboy :) Och även dig Sophie såklart! Vad beträffar valet så tycker jag också att det viktigaste är att man röstar och då så klart inte på Sverigedemokraterna. Själv är jag väldigt rödgrön. Eller egentligen är jag mest grön. Hur kan man vara annat när man är uppvuxen i en tåg-familj? Min pappas släkt har alla jobbat med järnväg i 1,2,3 inte mindre än FYRA generationer. SÅÅ ATT eh tågtrafiken är bra att satsa på och så där!! HEJA PAPPA!
Förövrigt är jag väääldigt trött på hela den här val-cirkusen. Herrejisses säger jag bara. Inte nog med att alla program på TV verkar vara utbytta mot debatter och annat valrelaterat så innebär det också en hel del extra jobb för oss poztizar. Kampanjblad skall delas ut och då även till nejtackarna. BAJS säger jag då!

Ville egentligen bara berätta att min polishögskoleansökan nu är ivägskickad utan större förhoppningar! Hoppas mest på att få komma vidare till steg 1. Men det är håååååård konkurrens.

Nej nu ska jag titta på Lite sällskap, ni vet det där urbra programmet från Värmland (GRUMS!!!). Det är typ det bästa programmet som någonsin sänts i svensk TV. om ni inte såg förra avsnittet så se idag! Och om ni tittade förra gången så säger jag bara: ÅÅÅGE ÅÅGE. HAHA

/JOSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0