:(

SHIT. Snacka om att jag har haft en dålig dag! Vaknade upp och upptäcker det värsta valresultatet någonsin. Blå seger och Sverigedemokraterna över 4procent-sträcket. Ville helst bara dra täcket över huvudet igen och vägra gå upp på fyra år. Förlåt mig om jag blir väldigt seriös nu (ni behöver ju faktiskt inte läsa om ni inte vill) men jag har alltid tänkt mig sverige och svenskar som solidariska, varmhjärtade och som satte andra före sig själva. Nu har vi bevisligen ett kallt och egoistiskt Sverige där "en för alla, alla för en" har blivit varje man/kvinna för sig själv. Det är en politik som funkar och som gynnar dig, så länge du är hel och frisk! Men vad händer annars? Om jag blir påkörd imorgon och inte kan jobba vem ställer upp då? Jag blir så besviken. Och Sverigedemokraterna sen. Orden räcker inte till för att beskriva hur obegripligt jag tycker att det är.
Sorgligt är det. Vad mer kan man säga?

Nej. Dagen måste väl bli lite bättre. Det är ju faktiskt lite sällskappå TV om sisådär 45min. BRA!

/ JOSEFIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0