gymkort?!

Kära Bullen!
Jag har ett problem. Jag känner att jag inte passar in i samhället. Jag känner mig onormal. Jag ska välja gymkort med vet bara inte vart jag ska börja?! Alla andra har redan valt gym vilket gör mig stressad. Tänk om jag aldrig kan bestämma mig.. Kommer de andra barnen skratta åt mig då?

Behöver hjälp!
/chokladtjej_90

Vad är viktigast?
  • Att bekanta använder samma gym så man får sällskap eller att det finns simhall så att jag inte går helt tillbaka till ruta 1 i min egna utveckling?
  • Att det är billigt eller att det är härlig studentrabatt?
  • Att det är beläget på väg till skolan eller att det finns nära hemmet?
  • Att man får solarietid för 35 kr eller att man får klättra på vägg för 30 kr?
tjenatjena!
annabanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0