Heja SD!

Eller snarare: Heja Grums! För där fick SD bara 5.36% av rösterna(riksdagsvalet). Vilket alltså är mindre än om man ser till hela sveriges valresultat. Det trodde jag inte må jag säga. FAST det är fortfarande 5.(jävla)36% vilket jag, precis som Josefin, blir jävligt grinig på. Som jag ser det är det ju bara de här 5 procenten som vill ha partiet med. Resterande 95 är väldigt starkt emot det. Skulle man ha en omröstning om SDs överlevnad; ja eller nej, skulle det antagligen bli ett ringande NEJ! pft!

Jag har iaf börjat träna på nautilus. Tror det blir det. För det ligger nära och man kan simma och gyminstruktören är snygg. :) Så nu ska vi pumpa a la Branäs-style! Wohooo! När slutar du jobba Jossa? Ska vi träna? :)



Pusss till er!
annabanana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0