kokoo!

Nu har fågeln bygt ett eget bo. Tjihoo! I helgen gjorde jag slag i saken och slängde ut systeryster. Så nu har jag mitt 25 kvm rum alldeles för mig själv. Massa plats har jag insett. Jag fyller inte ens ut garderoben :O Tids nog, säger jag bara...

Spenderade hela lördagen med att bara saker upp och nerför trappor och 5 timmar av söndagen gick åt på IKEA. Sköna, glada, mättande IKEA. Fast deras röda mattor blir inte röda när man kommer hem, så den ska jag lämna tillbaka när Lasse kommer hit. För det är ganska långt att cykla. Och jag har ingen ipod längre (varsågod SJ) så jag behöver sällskap.

Jag och Josefin ska till Danmark 29 okt. Vi har iofs inte pratat med varandra muntligt än, men vi ska dit. (Jag ringer dig imorgon Josie) Jag hoppas att Pappa Flemming då hittat sin cykel så man kan få åka runt lite i den vackra danska naturen. Mmm, underbart! :D





PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0