Låt oss bara skippa't

Där tryckte jag på gilla-knappen.

Där tyckte jag en gång till.

Moahahahha!

Menmen, det är väl kanske roligare att sitta och namedroppa jämfört med att läsa artiklar om telefonens utveckling ur genusperspektiv. Visste ni att tjejer pratar mer i telefon än killar?! Revolutionerande. :O

 

Jag vet att Lasse lever. För han var nyss här i uppsala. Det han håller på med nuförtiden är att jobba på efterskolan (alltid lika kul), tar kort alternativt köper objektiv samt åker fram och tillbaka till Uppsala. Personligen tycker jag det är helt okej det han gör.

Om fler vill komma till uppsala tänker jag inte sätta mig emot. Sophie kommer hit :D Inget fullständigt bokat än, men slutet av okt/början av sept någon gång. Vill vi vara trånga tycker jag vi trycker in några fler på mitt 25 kvm rum. :D


PUSSSpåenbuss

annabanana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0