Pie!

Vet inte hur länge sen det var jag bloggade, men jag har nog vuxit ett par decimeter sen dess! 

Efter tre veckors nollning så är nu nollan Philip blivit en ETTA! Ett stort steg i livet? Inte speciellt kanske, men det är i alla fall väldigt skönt att slippa vår gula, fula nolle-tröja :) Så nu har jag äntligen lite fritid igen. I nästan tre veckor har jag inte gjort något annat än att gå på föreläsningar, nollats och tränat.

Förra veckan så hade vi kalasmottagning (en stor jä*la brakfest för ca 5 000 studenter) i Cloetta Center (hockeyarena). Askul tänkte vi, men bara fram till typ halv 12 för då gick brandlarmet och alla fick gå ut. Snacka om partykiller!

Fick förresten ett recept på äppelkakan som Sophie gjorde i apotekshuset. Så den försökte jag mig på idag. Den blev supergod, men inte speciellt vacker. Vet ärligt talat inte vad som gick fel, men mästerverket finns inte på bild. Ska göra ett nytt försök snart, kanske blir den snyggare?

Christer från hyran ringde förresten i torsdags och undrade om jag ville jobba där i vinter. Klart som fan att jag vill! Men det går ju inte :( Skitbajs!

Jaja, man kan inte få allt här i livet. Och så har jag förresten tappat rösten om det är någon som undrar.

Hej svejs och ha det asa kalasa bra!

puss på er!

/ philip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0