Snopp

Det är fruktansvärt jobbigt att sakna någon
som man brukar ligga bredvid varje natt.
Å det har bara gått 5 dagar sedan vi sa hejdå.
Han sitter i Norge och gottar sig bland vänner å bekanta
medan jag sitter här hemma och bloggar och saknar
sönder mig efter honom, orättvist!

Idag har jag i alla fall varit på bio!
Jag såg "i rymden finns inga känslor"
det var en bra film, en härligt film tycker jag.
Jag har umgåtts under en veckas tid med en tjej
som faktiskt har asbergers.
Hon var inte alls lika grav men hon hade saker för sig.
Det västa var nog att alla var så sarkastiska och
ironiska hela tiden och hon förstod inte att vi skojade.
Det var nästan så att jag tyckte synd om henne,
men vi kom överrens.

Igår var jag, syrran, mamma och syrrans kille på
Liseberg.. jag åkte tre åk, för jag fick sånna jävla blodtrycksfall.
Jag är glad att jag inte svimmade faktiskt.

Idag satt mamma och jag ute i solen och myste.
Helt underbart var det, stråålande solsken och riktig sommarvärme.
Mamma hade fått låna tidningar av en väninna..
En dansk tidning faktiskt.. den heter TIDENS KVINDER
det är en erotisk tidning för kvinnor..
där fanns mycket intressanta bilder på storsnoppade män.

Det var allt för mig för idag!

puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0