Uppsala, 3 dagar senare

Jag är så jävla trött. Och har börjat bli sjuk. Jag får inte ens klaga på att jag är trött för jag är en av de som alltid går hem först. Runt 00. När man varit igång sen klockan 09 på morgonen utan vidare bra mat eller rast. Hur orkar de andra, undrar jag?! Efterfest typ varje dag. Jag är inte mycket för efterfest har jag insett. Men någon gång får det ju bli det med.

Fortfarande väldigt roligt. Idag dansade vi ca 200 personer på stora torget. Dansen har vi lärt oss och nästan alla kunde den asbra. Såg ut såhär igår, när det var klassolympiad:





Ikväll är det microgasque. Betyder att vi ska ta med matlåda och hålla middag i en av skolans matsalar som förfest. Sen kommer jag gå hem. För min hals SKA inte bli värre.


PUSSSS
annabanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0